Tunang Setia bersama Nur Syafiqa Lah

Mohd Azijja Zafran, tunang kepada Nur Syafiqa Lah berjanji akan setia bersama insan kesayangannya itu walaupun berkemungkinan gadis tersebut mempunyai parut kekal pada mukanya.


Mohd Azijja juga tekad akan sentiasa bersama gadis yang dicintainya itu dalam menempuh apa jua keadaan sebelum melangsungkan perkahwinan pada Mac depan.

"Walau apa pun terjadi, saya akan terus bersama Nur Syafiqa dan kami akan meneruskan majlis perkahwinan seperti yang dirancang sebelum ini."

Dalam pada itu juga, Mohd Azijja juga menzahirkan perasaan sedihnya apabila diperlakukan dengan kejam oleh penjenayah terbabit.

"Saya sangat cemas. Saya menangis tidak henti-henti sehingga hari ini."


"Walaupun dia sudah boleh tersenyum, tetapi saya tahu, dia sebenarnya masih sedih dan trauma dengan apa yang terjadi. Saya mendapati dia tersentak dari tidur beberapa kali sewaktu menjaganya."


0 Response to "Tunang Setia bersama Nur Syafiqa Lah"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...